FAQ - ofte stillede spørgsmål

Find svarende på dine spørgsmål i nedenstående FAQ.

__________________________________________________________________________________________________________________

Afgangsbeviser fra GXU - Gladsaxe 10. Klasse og Ungdomsskole

GXU ligger ikke inde med kopier af provebeviser.
Hvis du skal have fat i en kopi af dit/dit barns prøvebevis, kan du gøre følgende:

• Har du/dit barn aflagt prøver i skoleåret 2013/14 og frem
    - skal du hente beviset elektronisk på Borger.dk. Søg på Folkeskolens afgangsbevis.

• Har du/dit barn aflagt prøver før skoleåret 2013/14, skal du følge guiden på Gladsaxe Kommunes hjemmeside: Udskrifter og kopier fra kommunens skolearkiver.

Karakterdata

Er du interesseret i at læse om karaktergennemsnittet i prøvefagene i 10. klasses afgangsprøver (både FP9 og FP10) opdelt i forhold til de forskellige prøveformer og fag, kan du finde dette under dokumenterne længere nede på denne side.

SSP - Skole, Sociale myndigheder og Politi

SSP er et tværfagligt samarbejde mellem Skole, Sociale myndigheder og Politi, som koordineres af SSP-teamet i Gladsaxe Kommune. Formålet med samarbejdet er, at bidrage til at skabe et positivt børne- og ungemiljø, og styrke betingelserne for at børn og unge trives. SSP arbejder målrettet for at forebygge kriminalitet, misbrug af rusmidler og anden risikofyldt adfærd hos unge.

Hvis du har en bekymring, et spørgsmål eller hvis du gerne vil have rådgivning, kan du kontakte SSPssp@gladsaxe.dk eller på  3957 5705.

Kilde: www.gladsaxe.dk.

Uddannelsesstatistik

Gå på opdagelse i Børne- og undervisningsministeriets uddannelsesstatistik og få et overblik over centrale tal fra GXU - Gladsaxe 10. Klasse og Ungdomsskoles ungdomsskoleafdelingen samt 10. klasse. På siden finder du tal om trivsel, karakterer, fravær, elever pr. klasse med mere.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Du kan kontakte kontoret man-tor kl. 08.15-15 eller fredag kl. 08.15-14. Du kan også sende en mail til gxu@gladsaxe.dk
Søger du en bestemt person fra ledelsen, kan du finde deres kontaktoplysninger her.

Karaktergennemsnittet for GXU 10. klasse

Shape Created with Sketch.