Læringscamp Gladsaxe

Læringscamp Gladsaxe er et intensivt læringsforløb for unge, som har nogle faglige, personlige eller sociale udfordringer, de gerne vil arbejde med.

Hvor gammel skal man være for at deltage?

Den unge skal gå i 7. klasse for at ansøge, og forløbet vil strække sig ind i 8. klasse. Forløbet består af en række camps (én introdag, én introcamp, én hovedcamp og én eftercamp), og når de unge ikke er på læringscamp, går de almindeligt i skole.

Hvad lærer man på Læringscamp Gladsaxe?

Nye venskaber, større tro på egne evner og øget faglighed er nogle af de ting, de unge får med i bagagen fra Læringscamp Gladsaxe. Vi tager højde for, at alle har forskellige drømme, ambitioner og forudsætninger, og vi fokuserer på netop det, som giver den enkelte deltager energi til at igangsætte og fastholde en positiv faglig og personlig udvikling.

Hør Henrik fortælle om Læringscamp Gladsaxe

Henrik fortæller om Læringscamp Gladsaxe

Klar til at tilmelde dig? (tilmeldingen til 2023 åbner den 9. januar og lukker den 15. marts)

Der kan være flere ansøgere end pladser på Læringscamp Gladsaxe. Ved tilmelding er den unge derfor ikke garanteret en plads på Læringscamp Gladsaxe. Alle ansøgere får i god tid en mail med information om, hvorvidt vedkommende har fået en plads på Læringscamp Gladsaxe eller ej.

Campdatoer 2023:

• Introdag (lokalt i Gladsaxe): 18. april.
  • Introcamp: 3 - 4. maj.
  • Hovedcamp: 22 - 26. maj.

I starten af skoleåret 2023/2024, når deltagerne på Læringscamp Gladsaxe går i 8. klasse, skal de deltage på eftercamp. 3 dage i ultimo september. De konkrete datoer bliver fastlagt senere.

Forældrefolder Læringscamp

Shape Created with Sketch.